<3 Solbränna :D

Yeh fet stek dag med massor av sooool och värme :D

hela svenska lektionen blev att vi satt ute på trappen och stekte :D
sen blev det lunch då åt vi ute och sen blev det trappen igen :D
hahah engelska lektionen blev jag bosss över :P
sen när vi hade gjort vad vi skulle så drog jag, tovelito,saruw och Emilia till statoil där vi köpte glass smask :D sen för ovanlighetens skull drog vi till trappen igen :D där det var lite andra filurer :D
typ maluw och maddie :D haha madde nu är du nämd så nu vill jag ha en kommentar :D

sen bar det av hemmåt efter grafiska lektionen på bussen undrade rickard om jag inte skulle hoppa av eftersom bussen stod vid min hållplats men jag skulle åka två till för att sen gå och hämta min skrutt på dagiset :D
när vi kom hem så skulle jag ta av mig min tunika och sätta på mig en annan tröja då jag upptäckte att jag hade fått feta solbrännan man såg exakt vart den andra tröjan hade suttit och det var inte lite skillnad heller hahahah :D
så snyggt så :D

nä nu ska jag plugga lite Web, innan jag sen ikväll ska kolla på eftersnack tror jag det heter det är en jockey som ska dit och prata så då måste jag lyssna :D
jaja sen ska jag ju även försöka sova har inte sovit bra på två nätter å jag hatar mitt jävla öra, idag vid den här tiden så sitter jag hemma och käkar verktabletter i fulla last eftersom jag har kommit hem ifrån opperationen.
puss på kinden.

Kommentarer
Postat av: tove

Shit, webbdesignen :S :O !!
Jag måste ju plugga nu. :S

2008-04-22 @ 20:46:57
Postat av: Maddie

hmm tess, illa, nämna mig ^^
sola inte så jävla mkt! vill du ha cancer eller?!

2008-04-24 @ 09:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0