Björn skifs

jahapp fick reda utav pappa att det inte är säkert att jag får oppereras. det är ju tydligen så att sjuksköterskorna ska strejka och att de vara är de mest allvarliga opperationerna som de kommer att göra...
åhhh dels har jag ju liksom ställt in mig på att jag ska oppereras nu och sen så har jag mer ont än vanligt nu har inte haft så här ont på en månad och då vill man ju bli av med det och tänkte att ja en vecka står jag ju ut men nu vet jag ju inte hur länge jag kommer behöva vänta... måste de strejka just när jag behöver dem.

aja nu måste jag klä på mig ska ta tåget med släkten in till stan :d vi ska ut och äta och sen ska vi gå på Björn skifts konsert hahaha känner att det är precis min musik smak hahah eller inte... men men vad gör man inte för sin mamma :P
puss på kinden :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0