Blandade känslor.

Yes det var precis vad jag har.
igår var väl inte den roligaste dagen om man nu får säga så.
började med grafiska och svenska som väl var helt ok.
sen vart det gympa FITTA KALLE BALLE  är allt jag säger. Orkar inte gå in mer på det då jag kommer bli ännu mer förbannad nu.
på matten satt jag bara och lyssnade ipod de va ioförsig najs :D haha matteläraren kollade bara på mig men vågade typ inte säga nåt :D så najs. han vet väl hur jag kan bli :P
sen fick jag ju höra jäätte snälla ord av en viss person no name
så jag vart ju inte direkt gladare när jag åkte hem.
så när jag kom hem gick jag och la mig i en och en halv timme orkade inte med att vara mig då.........
sen åkte jag till stallet och insåg att vi inte skulle ha Bettan Bll''äääääää jag orkar inte ha Vera. men men sen så orkade jag inte bråka i hästvalet så jag tog sötnöten mim. snacka om att det inte gick bra......eller ja i slutet när jag blev riktigt förbannad och red på mitt eget sätt och sket i vera så gick hon ner på tygeln :D då blev jag glad :P

sen hjälpte jag alla i sista gruppen att komma upp på sina hästar :D jag är så himla snäll, sen tog jag även och mockade  i ridhuset :P
sen gick jag och carro ner till västergården och hämtade upp ambra och Bella, och sen lät vi dem bralla loss lite i ridhuset :D hhah så najs.
image11
Lilla mim :D bilden är tagen av maluwkorv på maskeraden :D

Kommentarer
Postat av: The G

OOOH i'm the evil docktor MOAHAHAHAHAHAHA

2008-04-21 @ 18:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0