LEDIG.

oj va ett tag sen man skrev något här.

Ja iallafall idag är det CHECKPOINTDAG vilket betyder ledigt :D
jaaaaa :P
jag har pluggat lite till det teoretiska idrottsprovet och sen måste jag börja skriva på svenska uppsatsen, sen har vi ju även läxförhör i sam och förhör i grafiska jaaaa vad kul att allt kom samtidigt eller nej inte alls.
Igår var det ju suuper fint väder men då gick jag ju i skolan och idag när jag tänkte sitta ute och få njuta lite av det fina vädret ja då är det ju såklart inget super väder sol men moln. blää. men jag gick och hälsade på lilla gurra så det vart mys ändå.
nä nu kan jag inte sitta här ska skriva lite på svenskan och sen ska jag ut och springa ikväll whooo jag ska försöka bli duktig.
image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0