plugg

jahapp ja det var ju lite grejs man har till imorgon...
först på morgonen är det läxförhör i grafiska om hur man gör grafiska budskap.
sen är det svenska som kommer bli najs :D  hihi jag är ju klar med mitt så jag kan bara slappa :D
sen idrotts prov teoretiskt om äta,träna och vila.
efter provet blir det en lektion med farafaramarez.. hahah jag har döpt honom till det..
hoppas han blir bättre eller försvinner mot en annan vikarie.
ja å sen har vi ju den trevliga bokrapporten med personporträtt där jag typ har skrivit en mening så det lär ju bli lite imorgon sen får jag nog skriva på den i helgen så det iallafall finns på mailen på måndag så Åsa kan rätta den då.
nä nu ska jag göra iordning lite käk tills imorgon.
pluggiga pussar.

Kommentarer
Postat av: Sara

svar: mhm har fått allergimedicin utskriven idag som ska ta bort skiten... och lite annat som ska göra att jag mår lite bättre förhoppningsvis.

jasså, vad händer den 12e då? xD :D

2008-04-04 @ 17:51:35
URL: http://decoy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0