PLugg

ja det är ju typ stört mkt-
WEBDESIGN PROV

G PROV SAM

VG/MVG INLÄMMNING SAM

FOTOPÄRMEN SKA LÄMNAS IN

ENGELSKA REDOVISNING

NATIONELLA PROV I ENGELSKA


ÅHHH jag kommer få plugga gäärnet av mig ingen fritid här inte.

imorgon ska jag direkt efter skolan till jobbet slutar 19,15 då blir det hem på något sätt sen äta och plugga bläääää. fast en possetiv sak är att jag får jobba med lilla KIM :D hon får mig att le :P är så himla glad att jag har lärt känna dig, hoppas vi fortsätter att umgås :D

åh idag spelade vi Bowling med skolan dem bjöd, fett najs var det.
förutom att jag insåg hur dålig jag igentligen är men det var najs med en liten stunds avkopplong i disco ljus och musik :D
pluggiga pussar å kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0