Rädd??

mja nu är det inte många timmar kvar tills jag ligger på operationsbordet....
har börjat fasta nu det sista jag åt idag var en denkone glass med maluw och vatten :D
jag börjar bli lite hungrig nu men jag får ju inte äns dricka..bläääää

hahah donken idag var iofrörsig najs :D
först går jag och maluw till tåget tsm med allan sen precis när vi ska kliva av frågar jag vem som ska ha våran klass när han är borta ja om vi säger så, jag fick inget svar eller hur tycker vi om det maluw?
sen drog vi till synoptik där vi typ va i fem minuter :D
haha sen följde jag med till hennes pappa så hon kunde få lite stålar :D
sen bar det ju iväg till mc donken :P
där det såklart beställdes glass :D men maluw tog ju även sin lilla hamburgare ohh vad ovanligt :P
men det bästa var ju typ ändå när vi skulle trycka ihopp allt å du sköt iväg skeden hahah så najs :D
sen kom sebbe fast han dissa oss :D

 hahah gillar våran dag maluw först donken å sen pralinen faan man ska inte gå med dig i centrum :D
åhh jag räddade dig från en spindel så himla stolt jag är :D

ajuste, jag lär nog inte ta med mig mobilen imorgon eftersom den ändå måste vara inlåst och avstängd så gör den ingen nytta då är det bättre att den ligger hemma och är på och kan ta emot alla sms som jag väntar mig att jag ska få av mina friends :D
jag svarar direkt när jag kommer hem :D

en mumsig bild på min å maluws glass för länge sen.

nä nu är det väl antagligen bäst att ta bort nagelacket och gå in i duschen och göra allt förberedande inför imorgon.
åhhh hoppas jag iallafall får sova nån timme inatt.

Pussar från en rädd tessanhopp

Kommentarer
Postat av: Maluuw

Japp inge bra att gå med mig i täbban haha. då fpr man räkna med onyttigheter^^
Haha men jag äger ju på att skjuta iväg skedar! :D Hahaha

2008-04-28 @ 22:48:09
URL: http://rooftops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0