Sammanfattning.

yes jag ska inte göra det tråkigt så jag tänkte sammanfatta allt i små punkter.

igår var det lite solning på svenska lektionen, haha schteekigt :D

gympan var att springa, bläää jag hatar verkligen det....efter det var jag så jävla trött å mådde illa så jag maluw å maddie orkade inte gå ut i solen å käka så vi satt faktiskt innne när solen sken där ute det är typ ett jäääääätte stort kryss i taket.

sen lyckades vi fixa å trixa så matte lektionen blev tidigare lagd och vi hade kalle istället för farafaramaz. haha jag tror aldrig att vi har varit så tysta eller jobbat s hårt sen Henke blev pappa ledig,
eftersom i flyttade fram mattelektionen innebar det att vi slutade tidigare så jag tog en tidigare buss, på hpl möter jag Kim och en annan som går i tvåan. väl på bussen kommer tre tanter sm det står SL på och ber om biljetterna asså jag har aldrig varit med om att de har biljettkontroll på bussen det är ju mer vanlig på tåget eller t-banan.

gissa vad jag gjorde när jag kom hem då ?? jo jag bytte så klart om till shorts och gick ut och la mig i solen och lyssna på musik och somnade en stund.
innnan jag och pappa drog iväg till stallet.

stallet var mys som alltid träffade Elins lilla valp den var sötiz :D
fick en häst som är rädd för typ allt och vi skulle rida ner till volten och jag först hahah det gick typ i snigel fart och han hoppade till för allt :D
hahah så sötiz.

idag skulle jag jobba 12-15 men så blev det inte.
kommer dit och jobbar en stund sen undrar en av de ordinarie om jag kan stänga med henne för den som skulle stängt blev sjuk så hon ringde in en annan i morse och nu mådde hon illa och ville åka hem.
så jag fick vara kvar till stängning och räkna kassa 1 shit har aldrig gjort det men de va typ lika mkt i båda kassorna så de gjorde inte så mkt.

nu ska jag och mamma ta det lungt och kolla film och bara mysa eftersom vi är själva hemma :D
imorgon blir det hundpromenad med gurra och fota.
slänger kankse in bilder imorgon efterdet :D
puss å kram

Kommentarer
Postat av: Maddie

haha, go calle! m1c har aldrig vart tystare på matten ^^

2008-04-27 @ 00:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0