Sjukhus.

jahapp pappa har tydligen ringt till sjukhuset idag det blir opperation.. jag vet inte hur jag känner för det förlåt om jag tjatar men jag är typ rädd eller ja jag tycker iallafall inte om det.
men samtidigt har jag så jävla ont i örat att jag inatt endast sov ett fåtal timmar.
de timmar jag sov hade jag typ mardröm om nedsövning på opperationen..mamma försöker iallafall var snäll hon har lockat med att jag ska få BEN & JENRRY de är ioförsig najs och snällt förutom att jag vill gå ner i vikt och då kan man inte äta en massa söt saker fast om jag bara äter sån glass på typ tre dar så borde det ju vara rätt så ok eller ??????

jaja idag hade jag och Saruw korven nationella muntligt i engelska det gick väl inte direkt bra för mig vilket det gjorde för sara men men. får väl se vad jjag får för betyg.

nu har jag kollat på säsongens sista avsnitt av ANNA PHIL.

nu ska jag plugga lite web och äta lite frukt :D

image12
En Bild på min cooling som jag ska passa Måndag,tisdag, onsdag och torsdag :D
tur att de har mig :D hahah
Puss på munnen från ett ömmande öra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0