Slappardag???

dagen började med att jag var tvungen att gå upp en hel kvart tidigare.
för att ta 610 en kvart tidigare än vad jag brukar. på bussen mötte jag Richard, det var typ as mkt köö.
men iallafall när vi var framme på roslagsnäsby trafik hpl så möter vi Maluw och sen kommer Madde nån sekund efter. vi står och väntar på bussen in till stan då min mobil börjar ringa och det är Saruw hon berättar att vi inte ska hoppas på bussen för det var typ nåt fel på hon som skulle hålla i föreläsningen så vi skulle ta oss till skolan för att möta alla.
sen kommmer saruw å typ john.
vi inser att vi inte har så mkt att göra i skolan så saruw föreslår att vi ska dratta till berga. så de gör vi= jag,Maluw, Saruw,Maddie och Rickard.
när vi kom till berge fick vi se den svarta pressbyrån som det inte är så mkt kvar av.......
vi drog till donken där vi käkade lite tidig luch och chillade lite.
sen drog maddie och rickard och då tog sara,jag och malin oss till kanalen för att sola och slappa lite :D det var bara najs fast det var lite kallat så vi tog tåget till österskär och satt och väntade där tills det skulle vänta till skolan.
hahah blev ju lite roliga ljud på perrongen i berga :D hahah elller sara ??
på väg till skolan blev det även lite flera roliga ljud :D hihihi ljudeffekter e najs :P
i skolan hade vi tre utvecklingssamtal sen tänkte vi lämna sara eftersom hon skulle ha grafiska läxförhör men istället för att åka hem drog jag och malin till baksidan till den kända trappan där vi satt och stekte och väntade på sara efter typ 1h eller nått kom skadade tom och felicia och joina oss :D
det blev en helt najs dag :D även fast vi igentligen inte behövde vara i skolan så tillbringades den mest tiden på trappen utanför  naaaajs :D
oj vad långt inlägg :D hahhah
nä nu ska jag plugga web.
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0