SOL

jag älskar solen för er som inte redan har märkt det :P

det första jag fick höra på naturlektionen var att madde skulle förbjuda mig att gå ut och sen tjatade de om cance typ hela dagen å de jag tycker är taskigt att de gnällde inte på korven MAlin som typ Schteker minnst lika mkt som jag gör :D
men men såklart kan ingen förbjuda mig att sola :D lunchen tillbringades ute och vi pluggade även web sen web prov gick väl någorlunda... sen får jag en liten diskret viskning av malin när jag loggar in på datan "vill inte du gå ut"?  hahahah självklart kan sitta med webben hemma när som helst på dygnet men jag kan minsann inte sola när som helst så vi drog ut tsm med tom och felicia :D
hahha jag undrar hur många gånger vi bytte plats, det var obekvämt eller så satt vi mitt i fotbollsmatchen :D
vi fick sluta tidigare från sammen så då drog jag hem och satte på mig shorts och gick ut en stund i solen :D det var mysigt men sen gick jag in och sov för jag inte skulle somna ute.....
på kvantum träffade jag en av min gammla klasskompis hon har tydligen börjat jobba där :D så mamma fick handla själv  medans jag babblade som hon sa :D
hahhaa :P
när pappa kom hem undrade han om jag hade solat idag igen eftersom jag var lite röd :D och har min snygga ring på tummen :D
imorgon får jag se om jag får sola eller om jag blir förbjuden då också :D
puss på er från en solande tess :D

Kommentarer
Postat av: Schtekar Maluuw

Vi schteker mest!! :D Hahah

2008-04-25 @ 08:23:10
URL: http://rooftops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0