TRAVEL.

jaha då har man kommit hem efter utterligare ett par timmar i stallet fattar igentligen att det är så många timmar som bara försvinner av att man sitter och snackar en massa skit :D
idag på klubb tidningen och jag var med på tre ställen annars brukar jag aldrig vara med :D haha det var lite skoj :P
idag hade jag iallafall ånvälten, det börjar bli lite tradigt men men jag lär mig ju av att sitta på honom.
nä nu ska ipoden laddas.
Sen blir det inte så mkt data sittande förräns på söndag kväll då jag kommer hem från en tripp till landet som ska bli så skönt känner verkligen att jagbehöver ut och få frisk luft.
så här lär det inte bloggas så mkt underhelgen.
ska även kryrera mig så jag inte åker på någon dundervirus som verkar vandra ruint nu räcker ju med mitt lilla cpöra och att bara vara lite förkyld.
image9
En liten blomma understängsel för att skyddas från rådjuren.

Kommentarer
Postat av: The G

vad är "tidnigen" för klubb ?

2008-04-05 @ 16:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0