trött

åh solen skiner och det är typ super mysigt väderidag hade jag bara velat vart hemma och myst i solen men så blev det ju såklart inte iväg till skolan 1 1/2 tidigare än vad jag brukar på torsdagar eftersom vi i vanliga fall brukar ha sovmorgon men idag hade vi det ej bläää för jävla nationella som jag hatar mer än något annat.
jaja foto pärmen är iallafall klar och inlämmnad
gjorde g provet i sam idag
nationella engelska uppsats är avklarad.

yeah nu är det bara grafiska
hemsida
web prov
samhälle vg/mvg som ska göras klart ikväll
sen har vi ju natur prov om två veckor tjoho det är fullt varje vecka.
aja nu ska jag ta och vila lite innan jag sätter igång med sam
puss puiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0