TRRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT

åh här var det ett tag sen jag uppdaterade.
helgen var jag ute på landet hade verkligen behövt vila upp mig men istället blev det att ta hand om en liten sötnöt som inte mådde till 100% bra.
sen har jag helt lagt svenskan åt sidan så igår satt jag och gjorde klart den, blev på hela 4 sidor, om den blev bra vet jag däremot inte.
Sen kom sara till skolan igår :D det va mys jag och maluw sprang iväg från lektionen, hah älskar när vi skulle leta efter saruw inne på toaletten :P
ja idag har dagen gått ganska snabbt på engelskan hade vi spanskspråkiga elever på besök haha jag har både läst engelska och spanskan men kunde ändå inte prata med dem :P hah det är verkligen typiskt mig :P

ÅHH en hel cool sak är att jag fick typ feta berömmet att hanna idag på grafiska jag ba WOW hon brukar ju aldrig vara snäll mot mig, men hon tycket om min första sida till tidningen ass mkt och undrade om jag kunde skriva ut ett ex till henne så hon kunde ha i sin samling. hahaha undra vad hon ska göra med dem ??

nä nu är jag så grymt trött så jag ska ta och vil en stund och kolla lite tv :D
sen blir det att börja kolla på samhälls provet på torsdag.
Sömniga pussar å kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0