Kan man hata mer?

Fyfaaaaan säger jag bara för sjukhus och sl

ja dan börjar ju bra jag får lite längre sovmorgon än de i min klass men jag tyckte det kändes lite onödigt att bara vara på lektion i 30 minuter då kunde jag lika gärna skippa hela.
Men iallafall jag och pappa går till bussen japp pappsi skulle följa med mig till sjukhuset jag är ju liksom rädd och pratar typ inget när jag är där så han måste med, fast han "älskar" ju typ sjukhus spec danderyd eftersom han har jobbat där...
men så när vi är på hpl till bussen vi var där 15 över och bussen skulle gå 26 så vi kan ju liksom inte ha missat den iallafall. vi står där ända till 45 och ingen buss har fortfarande kommit så pappa ringer till sl ja då är det 15 minuters lång kö till att prata med någon.
så det blir att vi får gå hem och hämta bilen gasen i botten för att inte komma försent till läkaren jag springer från bilen och pappa får leta parkeringsplats...
sen på audm typ hörsle grunks ja då hör jag bara mina hjärtslag och hur jag andas och inte det jag ska höra dvs pipen som jag ska trycka på en knapp så fort jag hör så det blev ju inte så riktigt bra resultat,.................

inne hos läkaren så tror hon röret har lossnat för trummhinne maskinen gav utslag att det inte stämde i mitt vänster öra,,,,, röret satt där det skulle men var helt jävla infekterat och igen klibbat typ (lyssna inte så noga)

så det blir pensilin 2 kaplsar på morgonen och 2 på kvällen sen några jävla äckliga örondroppar som jag haaaaaatar.

och inte nog med de om 3 veckor ska jag dit igen och då sa de avgöra om de ska ta bort det eller ej, vafaaan jag orkar inte med en opperation till.

just nu vill jag bara skära av mig hela örat och slänga det i papperskorgen el nåt sånt.

blääääääääääääääääääääääääääääääääääää för det här helvetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0