Mycket

ja det har varit en hel del,
fredagen var en lite jobbig dag i skolan med don´t drink and drive. men jag har ju suuuper kompisar som ställer upp och en klass som är förstående.
senare drog jag till jenny där jag bytte om sen åkte vi till stallet.
efter ridningen när jag står och mockar så kommer jenny och annika med överaskning en bakelse :D hah vi hade rätt roligt där på kvällen om man säger så ;D de va mys och jag blev glad :P

sen körde jag hela vägen från stallet ända in på gårdsplanen de va lite läskigt men ändå roligt och jag kände att efter filmen vi sett på dagen så var jag tvungen att sätta mig bakom ratten med en gång om jag skulle våga sitta där igen, mendet funkade bra jag kom hem :D

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0