No problems

jag kan andas ut :P

haha de va tur att jag stannade kvar en stund i skolan och kollade IND valen med syv de va bara att de hade gjort fel på schemat för kollar man nu har de lagt org på förmiddagen och ändrat lärarens schema så hon har på morgonen :D
yeahh nu är tessuw glad :D
och Tess blev glad när hon fick träffa sina mysiga klass kamrater förutom att en saknades lilla sauw hoppas du blir frisk :D sen har vi ju även fått en ny i klassen tror han hette Robin el nåt sånt :P


grannarna brevid oss på skolan alltås novartis hade ett besök av djurrättsaktivivster och hur mkt poliser som helst :D haha dem pratade även om det på tv :P de verkar som alla djuraktivister va ute idag för det va tydligen i slona och malmö och massa andra ställen där de också hade varit demostranter.....

Efter skolan så åkte jag hem till min bror och umgicks med hans familj det var mysigt vi käkade lunch och spelade xbox medans kyra sov :P 

puss  

Kommentarer
Postat av: sara

jag är inte sjuk :P haha :D men var sjukt tråkigt att inte komma och träffa er idag, saknade er!!



kommer imorrn, vad jag vet :)

2008-08-25 @ 21:05:05
URL: http://decoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0