RÄLS

happp dagen började med min andra gardasil spruta med vääääärldens trevligaste sköterska :P

sen gick jag och mamma och hittade ett jätte mysigt fik som vi köpte lite mat på och begav oss sedan mot tandläkaren på söder.. vilket ledde till att jag ska få räls i oktober JAG KOMMER DDÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ seriöst..

sen för att göra mig lite glad gick vi runt i gammla stan och köpte glass med nybakat rån och sen in i gallerian där det blev shopping handlade två par jeans :P och mamms handlade också lite :D
sen var jag in på boomerang och provade min vinter jacka men jag köpte ingen idag :P

men snart har jag antingen fjäll, goose eller boomerang vinter jacka :D

puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Woooot!? tandställning?? Du har ju inte snea tänder :O

2008-08-21 @ 23:50:21
URL: http://rooftops.blogg.se/
Postat av: sara

hur fan har du råd kvinna!? xD :D

men räls kan vara ballt, och fatta vad fett fina tänder du kommer ha efter typ hollywoodsmile nummer ett på glada tessuw :D <3

varför ska du få räls btw? :)

2008-08-21 @ 23:57:02
URL: http://decoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0