Rörlig bild

Första dagen med riktigt lektion.
Det var faktiskt riktit roligt :D
ska bli så kul att göra musikvideor :D

imorgon lär jag missa hela filmkunskapen det känns inte så himla roligt men tyvär går det ju inte att ändra på läkar tiderna om man inte ska vänta 3 månader till och det orkar jag inte bättre att jag missar och får läkar tid och kan kolla upp vad jag misat sen.
hoppas de säger något trevligt :D typ att jag bara kan äta lite medicin och sen är allt bra och att röret inte har försvunnit så jag måste oppereras igen för de har jag inte lust med.....

nä måste sätta mig och läsa igenom alla jobbiga mail innan jag ska fortsätta städa har faktiskt damsugit hela undervåningen redan och tänkte ta över nu när jag ändå håller på :D

puss

Kommentarer
Postat av: Kimsi

Det är klart att du kan få min msn [email protected] :) pussar va super kul att få träffa dig igen :)

2008-08-27 @ 18:48:33
URL: http://lillkiim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0