22 december

idag den 22 december har jag äntligen handlat klart alla julklappar och nu på kvällen har jag slagit in alla. goschh har typ kramp i fingararna efter allt krullande på snörena jag älskar att s¨lå in julklappar så jag öser gärna på med massa snöre :)
men nu är det städning kvar och sen så bakning .. känns som om jag ligger lite efter iallt....
men de har iallafall blivit julstämning här hemma :)

nä nu blir de lite städning och sen får vi se om jag går och lägger mig i vettig tid. lär bli senare imorgon.
kramkram


Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas er jul blir supermysig!! God Julis från oss! och så har jag lagt ut bilder, dina, på min blogg men har såklart sagt att det är dina!! kanske ska länka också vad tycker du?

2008-12-23 @ 09:27:43
URL: http://fredthevov.blogg.se/
Postat av: Mia (igen)

Men va fin nya sidan, toppenbra ju!!! Va duktig du är, det blir ju hur bra som helst! Men du, nu har vi väl inte råd med dig längre och kanske att vi måste boka redan nu va!!!!!! för sommaren alltså!

2008-12-23 @ 12:25:03
URL: http://fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0