dubbelhopp

hahah ja typ fett otrevlig när vi skulle välja hästar vi fick välja mellan hurreskurre och kadrilj sist vi red hurreskurre innebar de norskfylla å hoppa upp och ned på hästen hela tiden.... eftersom jag inte har normalt balans sinne och blir svimfärdig efter något varv vägrar jag göra norskfylla... så jag var helt emot hurreskurren men sen blev de röstning och vi förlorade så de blev hurreskurre men vi fick iallafall ha varsin häst,,, jag tog dexter åhh ovanligt eller ?? haha jag har suttit på honom de 5 senaste gångerna typ :)
men de va faktiskt helt ok med hurreskurren de va typ rida slalom mellan hinderstöden och sockerbitarna, stoppa ner spöt i en kon varva sockerbiten ta upp spöt och rida tillbaka, hoppa hinder runda kon hoppa igen, springa slalom brevid hästen,, min galna häst blev helt plötsligt väldigt slö och sen blev de en väldig fart på honom .. hahah den grenen gick inte så bra för oss :) sen va de hoppa rida emellan två sockerbitar och göra halt sen hoppa hindret igen :)
de va faktiskt helt ok de måste jag erkänna :) :):)

sen skulle jag rida sista lektionen också :)
himla tur för mig att bella redan hade gått då vi nämligen skulle hoppa :)
hahah ja min hoppning gick väl suuuper eller ja kanske inte :)
Bettan va så rolig ja den där hästen har jag aldrig sett hoppa så vi får väl se hur det går hahaah hon hoppade super fint men sen vilken jävla fart :) haha red in i väggen några gånger :) å typ andra hästar men men :) alla typ garvade åt mig....
dock slutade en hoppning med att jag låg på backen rakt in i väggen ramlade jag ................ åh hanna tyckte de va najs för då ska jag ha med mig skumpa hahaha jo tjena jag kan ju köpa de också eller hur :)
men men de va bara upp å hoppa lite mera sen :)
fortfarande lika snabbt va lite omställning för mig då jag bara har hoppat lugna hästar som typ stannar precis efter hindret de gjorde dock inte hon å de va även första gången jag red henne :) men kan tänka mig göra de fler gånger :)
så de va min fredag :)

min frukost idag va i drick form åhh vad jag hatar min tandställning efter igår så har jag sjuukt ont har aldrig haft så här ont tidigare de är värsta pinan att ens dricka :(:( å jag som ska iväg i dag på kalas. de lär ju gå bra ...... får typ ta med mig soppa..

nu måste jag städa och slå in lite julklappar sen imorgon ska jag åka och köpa mer klappar,

kram kram hoppas ni får en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Tove

haha, men jag har ju inte orkat kirra den ;)

2008-12-20 @ 12:43:51
Postat av: Anonym

wow värsta inlägget :D haha hästar är allt bra roliga ibland!

2008-12-20 @ 16:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0