fredag

halvtimmes sovmorgon i morse de va najs :) sen sitta på TPH och lyssna på lucia tåg:) dansen vid badminton var ju lite skum... men men de va helt ok inte direkt ansträngande dag :) en lektion där de bara ve betygssnack å sen kunde man dra :) ringde min mor alldeles nyss,, ja så klart ringer hennes andra så jag får lägga på, hon ringer mig typ en stund senare jag hinner typ säga hej så ringer hennes andra mobil igen och det är bara att lägga på 3 gången hon ringer ja då kunde vi prata utan att bli störda eller ja hon fick ett sms men de kunde hon läsa senare... de va lite komiskt :) nä nu ska jag äta lite yoghurt, byta om och sen åka till skolan där jag får skjuts till stallet utav jennys suuuper snälla mamma lotta :) puss puss

Kommentarer
Postat av: sara

svar: haha, naw tack tess gånger tvåååå! :)

2008-12-12 @ 19:52:05
URL: http://decoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0