Fyyyfan


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag blir så j-a förbannad på oss människor, varför plågar vi djuren på detta sätt!! Inte undra på att de ger tillbaka till slut, stackars djur, men då är det deras fel och så avlivas de!!! för att vi plågat dem dit!! Fy f-n rent ut sagt!! Blir så upprörd att tangentbordet nästan går i bitar, skriver så hårt!!! Lessen blir jag me!!



Vi hörs och planerar träffar så fort det lugnar sig på hemmaplan, längtar...

2008-12-10 @ 14:46:32
URL: http://fredthevov.blogg.se/
Postat av: Gustav

Jag tycker inte bara det där är djurplågeri utan aväen all annan ridsport och allt som har med ridning har att göra med. visst ni tar hand om hästen men jag tror fan att den kan göra det själv ute i naturen, ofta att en arbaisk häst t.ex. tycker om att vara här uppe i norden. jag använder även mina argument som jag redan sagt om t.ex. ridpiskan.

-men hästen blir lung bara man haååler i den,sa du. VAD FAN TROR DU HAR HÄNT MED DEN DÅ!!!

USCH OCH FY

2008-12-10 @ 17:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0