HATE

efter skolan som var helt ok idag.
dratta jag malin, tove å saruw till teeeby.
tove köpte färg och nagellack och jag beställde klipptid :)
sen skulle jag ta bussen hem å då är de rätt fullt på bussen som alltid så de är en som sätter sig brevisd mig.. oj vad ovanligt nej men ändå vi åker och sen så när typ hela bussen är tom ja då sitter hon ändå brevid mig hallåååå byt säte de finns massa runt om kring oss hela bak var tomt förutom där vi satt... sånt kan jag verkligen bli irreterad på ok att man kanske inte slåss om att byta plats meen jag älskar verkligen att sitta själv på bussen om det inte är någon man känner... men okända folk får gärna byta om det blir ledigt runt omkring. det är min åsikt.... jag kanske är knäpp men så tycker jag iallfall.
''nä nu ska jag åka till brors nya lägenhet och kolla hur den ser ut :)
puss puss


Kommentarer
Postat av: jenn

jag såg att tove färgat håret!! :D

2008-12-02 @ 09:59:43
Postat av: tess

test

2008-12-08 @ 18:21:44
URL: http://tessanhopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0