jul jul strålande jul.

dan före doppare dan

idag har jag varit väldigt effektiv måste jag erkänna och ge mig själv lite beröm :)

började med att fixa sista julklappan till mamma och pappa medans de va iväg.

städade hela rummmet och pyntade plus att jag svabbade golvet.
städade ordentligt på toaletten.

passade gustav
var ute på promenad med kim,sebbe,ludde och gustav. vi släppte vovvarna lösa :) åhh dem är så söta :)

sen har jag bakat N***rbollar
målat och dekorerat pepparkakshuset.
gjort namnskyltar till alla middagar.
bakat risbräck
gjort dumlekakor :)

nu tar jag det lite lungt innan vi snart ska gå upp och äta lite mat,, provsmakar alltid lite av maten kvällen innan julafton :)

mitt oerhört vackre pepparkaks hus med ett vitt flygplan som har krachsat på framsidan ( kyra satte pepparkaks mallen där så de fick bli så) :)

Kommentarer
Postat av: maddie

N***rbollar, haha du är så charmig tessuw<3

2008-12-24 @ 18:31:36
URL: http://brixhammar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0