Julafton :)

idag har jag skickat massa God jul sms :) och fått massa tillbaka :) tack så mkt :D

försökt byta halsband på kisse men hon har ingen lust med de hon har gått och gömt sig under soffan...
tycker nog det är för mkt rörelse på alla i huset.

imorse fick jag paket av tomten :) det var en tidning som jag ville ha :)

sen åkte vi till arninge för att farmor skulle köpa något
sen åkte vi till kyrkogården lika jobbigt som vanligt ... kom på att det är första julen för elin utan bror :( tänker på er.

ajuste jag har gett mig själv en julklapp insåg jag idag när jag ställde mig på vågen :) jag har gått ner 2kg :) åhh jag är så jävla glad, dock ska jag ner ännu mer, men det är en början iallafall.
Efter nyår ska jag verkligen satsa på att gå ner.

DET SNÖAR UTE :):)
yeahh lite vitt blir det iallafall på marken :)
nä nu ska jag klä på mig.

från oss alla till er alla en RIKTIGT GOD JUL :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0