Jullov

idag bara det av till tph där det var den traditionella julavslutningen, med bla teg music awards där de va musikvideos från m2c :) yeahhh två från varje klass :)våran har jag hemma på skiva så jag någon dag kan visa min familj så dem får säga vad dem tycker om den :)
Det delades även ut priser och ett pris var för bästa närvaro i klass och sen dem som hade helt nollor i sin frånvaro totalt själv har jag 5 min ogiltig och 10 h 35 minuter giltig. Kim var en av de duktiga som fick pris grattis gumman :) hoppas du går på en bra bio för skolans peng :)

sen fick jag åka hem på bussen med videokamera och stativ och min väska de va rätt bökigt om man säger så... men jag å sarisen ska ju typ filma ett reportage på jullovet så vi kan höja vårat betyg :)

just nu har jag börjat slå in dem första julklapparna och tar det bara lungt och skönt vill inte stressa mer på ett tag..
dock ska jag läsa om engelska boken så jag gör ett bättre boksamtal så det ska jag pyssla med under jullovet..

imorgon blir det till att byta tandställnigs tråd.... uschhh

Kommentarer
Postat av: Kimsi

Jag har alla här hemma så det är bara att komma förbi! Kanske imorgon förmiddag om du kan så kanske vi samtidigt kan ut och gå med hundarna :)

2008-12-18 @ 16:23:28
URL: http://lillkiim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0