julmys :)

igår va de riktigt mysigt :) först åkte jag till stallet och julpyntade och fikade massa mys och snyggt blev de okcså :) hoppas ingen förstör för då blir jag ledsen :( sen kom valkyria upp och hämtade mig och kollade på alla stoooora hästar :) sen åkte vi hem och bakade pepparkakor eller ja vi hade inte sagt något men i bilden hem bestämde valkyria att hon skulle göra de så vilken tur för oss att vi hade deg hemma :) så massa pepparkakor blev de och jag lyckades göra bitar till pepparkakshuset :) dock var de inte så enkelt när någon liten kom och gjorde masa andra mönster på mina delar :@ men men nu sitter jag hemma har ingen organisation och ledarskap idag eftersom läraren är i wien dock har vi en stor hemtenta plus att jag har

Skriv och muntlig i engelskan om boken.
webdesignen ska vara klar
svenska talet

blä de är ju liksom snart slut.. längtar verkligen så man kan ta de lite lungt.

nu ska jag plugga vidare, alla bilder till webdesigen är klara och ska bara läggas in när jag kommer till skolan :)


lite snygga pepparkakor :) hahah


Valkyria som lucia i torsdags :)


Saga åt potatis för första gången igår



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0