Lucia :)

idag efter skolan drattade jag som sagt till kyras dagis. va typ hur mycket folk som helst tur att det var utomhus :) det var faktiskt väldigt mysigt, första lucia tåg jag ser ute,,, halvmörkt och sen kom lucia tåget det var väldigt fint :) Kyra var dock inte den som var mest koncentrerad av alla :) hihi sötnosen började ropa efter mig mitt i allt och sen sjöng hon lite som hon ville och gjorde rörelser till sången medans alla andra stod helt stilla :) men hon är så himla söt älskar verkligen den ungen :) hon är tes sessa som hon själv säger :) idag åkte jag och mamma till arninge handlade grejjer till julpysslet på söndag :) handlade pyssel för 200 de e najs :) sen handlade jag även massa julklappar :) men nu ska jag gå och visa pappa vad han ska ta med sig imorgon se yaa

Kommentarer
Postat av: maddie

naaaw tusse valkyria! :D

2008-12-11 @ 23:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0