much

  • de har varit en hel del sen jag uppdaterade senast tänker inte gå in på allt i detaljer så de får bli punktform istället :)

  • Insåg i fredags att min klass inte är helt normal behöver jag ge ledtråden (innan historia lektionen)

  • gick helt ok på ridningen, dock inte vanliga läraren vilket inte gjorde någon bra stämning i stallet.... fast jag sanna å sannas mor lyckades få de riktigt roligt hahhab :)

  • på lördagen fick i brors familjs nya lägenhet de va najs :) valkyria följde med oss hem :)och sov övver

  • jag dratta till sara på tjejmiddag med tovisen å maluw :)

  • å söndagen tillbringades massa timmar på galoppen, första gången jag träckte mer än en häst å de va t o m 3 st wow men jag lyckades å tjänade massa money :)


nu ska jag ta och plugga vidare kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0