Över

japp så va julafton,juldagen och annandagen över,.
fullt ös medvetslös har det varit dem tre dagarna

julafton firades med familjen, brors familj och farmor.
va helt ok även fast jag är van vid mera folk men det var helt ok.
fick massa underbara julklappar :)
bla aiksaker, pengar till naglar och lyle& scott tröja :)

valkyria sov över mellan julafton och juldagen så jag väcktes av henne :):)
på juldagen så kom mormor.morfar och morbror hit så då käkade vi ännu mera julmat och hade trevligt

idag kom mera släkt hit. :)
trevligt trevligt ingen julmat, de andra kekade kalkon medans jag åt rebvensspjäll :)
sen fick vi ju träffa lillle theodor för första gången :) vi hade två bebisar och en kyra :) så livat kan man ju säga att de va :):)

men det är najs för jag gillar när det är mycket folkomkring som man tycker om :):)

så nu är det bara städning och sånt kvar :S
kankse blir lite tv tittande :) och bara ta det lungt :)

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0