spiral

idag va de upp tidigt..
gick ner till vårdcentralen tog sista Gardasil sprutan sköterskan va rätt knäpp..... sa även att jag inte fick träna idag men de skiter jag i är faan sista ridningen innan jul och jag ska rida första lektionen och sen ska jag även rida i sista :) hihih dubbelt :)

sen åkte jag in till stan där de regna regnar alltid när jag är där och ska till tandläkaren.
bytte ut tråden han sa att de såg bra ut, dock har jag fått en tjockare men mjuktråd och sen har jag en spiral på den.. sprialen gör skit ont och jag fastnar med tungan i den hela tiden sjukt jobbigt.
 ska tillbaka torsdagen på sportlovet.

nu blir det dags att klä på sig och snart ta bussen till stallet..
dock kommer jag vara tyst och lugn idag.. vilkket är ovnaligt i stallet men jag har inte ätit något så har ingen energi över.
 
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0