tv tv

idag vart de att gå upp tidigt blev hämtad av sarisen å hennes pappa :) blev enklast så med tanke på att vi skulle ha med oss stativ å kamera.
men roligt hade vi och fick lära oss masssa nya saker :)

thanks :) för de, dock höll jag på att frysa sönder åå så jävla pinigt med en som satt å kollade på mig hela tiden när vi skule filma uschhhh...kunde faan inte koncentrera mig å söta sarisen "tänk på att du pratar till mig och inte kameran.."
i bilen lyssnade vi på såååååååååååklar PAPA ROACH :)
mmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeee liiiiiiiike

nä nu måste jag fixa stuff inför imorgn :)

puss puss

Kommentarer
Postat av: sara

sv: vad braaaa :D du var duktig! :)



hahaha, jag tänkte först inte på att dom satt där, men sen när du sa det vart det så självklart att han hade glott xD hahahaha, sorry my misstake ;)

2008-12-30 @ 18:41:49
URL: http://decoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0