uppkäftig snobb ???

mjo.. de e tydligen jag :S :S ?? eller i skolan blev jag typ kallad snobb med jag tog inte illa upp eller asså ... ja ni fattar eller ?? men men jag va väl knaske inte smart å bahh ja men jag tänker väl inte på vad jag har för kläder på mig när jag slänger ur mig kommentarer :) sen när jag kommer till stallet så är de första jag får höra att jag var uppkäftig förra veckan mot våran vikarierande ridlärare... åh i stället för att ta de med mig så har hon gått å sagt de till våran riktigta ridlärare.... goschh man kan väl ta saker med den enskilda personen eller vågar hon inte de ?? dock var de inte bara jag som hade uppfört mig illa mot henne... red två lektioner igår å de gick faktiskt bra :) två rätt jobbigt hästar men de gick suuuper :):)

Kommentarer
Postat av: sara

oj, hoppas du inte tog åt dig av vad jag sa :O det var ju bara ett skämt... det vart så klockrent liksom :S

2008-12-14 @ 00:19:32
URL: http://decoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0