hej

hemma en snabbis har varit ute på landet och solat och badat varje dag i en vecka nu :D så himla mysigt :D åhh jag älskar sommaren.

men tyvär hinner jag inte skriva så mkt som jag egentligen vill eftersom jag måste packa upp och pack om allt eftersom jag åker till gotland imorgon åker härifrån 5 på morgonen :D åhh jag kan typ gå upp hur tidigt som helst för att få åka till underbara fårö och gotland. Mitt andra hem.

så nu blir det till att packa,
men eftersom jag kommer vara borta så kommer bloggen att ligga död ännu igen. men lär väckas upp antingen när jag kommer hem den tolfte eller på min födelsedag den 14 augusti :D yeahh jag längtar faktiskt till den för första gången på  typ as länge :D

men kommer njuta av tiden på gotland hoppas bara inte att algerna har kommit dit och förstör vårat badställe.

aja men när jag kommer hem från gotland så lovar jag att min blogg kommer få ändring på utseendet och kommer uppdateras mycket mer.

btw kolla gärna jennys blogg som har vaknat till liv igen :D

http://jennykennystarfighter.blogg.se/

puss puss ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0