LÅngsam

oj va de va länge sen jag bloggade nu.
jag har fullt upp men ändå inte :P

måste berätta att jag varit lite duktigt nu på senaste tiden även om ingen läser de så kan jag iallafall berätta för mig själv hur duktig jag har varit
varje morgon när Nova kommer så sover vi en timme sen går vi ut och springer i ca 30 min.
köper jordgubbar så vi alltid kan äta de på kvällen (får ju passa på när dem finns)
sen gör vi ju lite olika saker varje dag men sen på kvällen innnan jag ska sova så gör jag situpps, armhävningar och kör lite med hantlarna :D

så lite duktigt måste jag säga att jag har blivigt :D iallafall med springandet jag verkligen hatade de förut tycker inte de är super roligt nu heller men jag gör det bara för att.

imorgon blir det massa träning :D
sen ska ajg till galoppen också :D
ser om jag startar upp mitt bloggande på nytt nu :P

puss å kram

Kommentarer
Postat av: Maddie

tess, skriv något nytt! är inne ofta här och du skriver inget!

2008-07-19 @ 12:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0