Madde

Japp madde är söt :D
hon ville att jag skulle skriva ett nytt inlägg :D så då gör jag de D:
för hon är typ min ända läsare och jag vill ju såklart behålla henne :D

japp veckan har jag umgåtts med sophie båda har varit ensamma hemma så vi har växlat vem vi har sovit hos :D
annars på dagarna har jag haft Nova (flat,schäfer,rottis) blandning för er som inte vet.
men i torsdags va sista dagen på ett bra tag ska typ ha henne nån dag efter gotland också men jag har ju faktiskt haft henne i 4 veckor på dagtid.

i går fredag var jag ledig :P umgicks såklart med sophie :D

sen på kvällen kom mamma å pappa hem

idag har det kommit en ny hus i mitt hem en liten dvärgpinscherhane på drygt ett år som heter Fred.
han ska bo här i 13 dar tror jag att det är :) han bor här dygnetrunt :D så vi ska hitta på massa roliga saker tillsammans :P
vad vi gör på dagarna kommer jag skriva i hans blogg, där ni kan läsa om ni är intresserade av det adressen dit är http://fredsholiday.blogg.se/

vi hörs :D
puss puss ♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Maddie

woho jag är söt! :D du med också, glöm inte det!

2008-07-19 @ 20:02:01
Postat av: tove

Jag läser din blogg tessiii :D

2008-07-22 @ 10:37:00
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0