Bio

japp jag var på bio ogår kväll med sophie och vi såg brudens bäste man :D
den va mysig lite förutsägbar vad som skulle hända men de va mys :P
sen på natten när vi kom hem satt vi och spelade några parti kort. sen skulle vi sova och jag fick sova i hennes mammas säng medans hon sov i deras sovrum :P
sen idag har jag varit på födelsedags kalas hos min kusin som fyller 20 och sen så fyllde även en av mina kusiners sambo 35 så vi firade honom lite också :D
nu är det 3 st i släkten som ska ha bebisar och ungefär samtidigt alla mellan augusti-november tror jag de va så de kommar vara massa småungar nu.

slänger in en bild dels för att de va typ hur länge sen sist och sen tycker jag räwkan e lite söt eftersom de bara ser ut som om hun har ett nästan två ben :P
image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0