dumma öra

igår kväll/natt satt jag och raderade lite sms för et änns som om det är lite väl mkt när man knappt ser markeringen....
så jag lusläste lite av smsen innna jag raderade dem och jag kom till min opperations dag då jag hittade ett sms från saruw där det stod åh fy helvete! Men hörru nu ser vi det från den ljusa sidan it´s finally over :P
nu kommer det ju inte göra ont längre.

åhhh vad jag verkligen hade hoppats på att de hade varit så för de kan man ju verkligen säga tyvärr att så har det inte blivit har fortfarande massa problem med örat :(

Kommentarer
Postat av: sara

:( det SKA bli bättre, jag är inte den som ger mig i första taget!

2008-06-17 @ 16:33:40
URL: http://decoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0