midsommar

de va ett tag sen innan jag blogga har varit så mkt på dagarna har jag en hund hemma hos mig som jag ska passa ett tag.
i torsdags så åkte jag till stallet och red med när hästarna skulle släppas ut på några dagars riktigt sommarbete. på söndag får de komma hem igen och vara hemma några veckor innan de får längre sommarbete.

midsommar har varit riktigt mys finns inte så mkt att klaga på förutom att vi int fick gå till festplatsen och se midsommarstång och lövskrindor eftersom de inte fanns något såndat de va ju tyvär inställt av andledning men hoppas på att de blir nästa år :D

nu ska jag käka jordgubbar med glass mums :D
glad midsommar förresten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0