seeeg

hela helgen har man varit miniledare åt småbarnen som hade ridläger på stallet vet inte hur många gånger jag har lagt på en sadel under helgen och att lyckas kasta upp dem var ju en prövning bara de jag är ju van vid jockeys som bara fluger upp man behöver ju knappt lyfta så första barnet jag skulle kasta upp tog jag ju inte i så hon ramla ju ner igen :D
dom hjälpte ju inte direkt till de tog typ å slappna av i benen..

asså huvudet var ju lite slut efter allt tjat å alla barn som pratade hela tiden oj så jobbigt.
fast jag hade lite tur igentligen så skulle jag ju ha behövt åka buss i nio timmar hela helgen men jag fick skjuts alla turer dit de va mkt najs förutom allt tjabbel i bilen.

jag och jenny bossade och hade teori lektionerna och jag tycker de gick suuuper :D
sen på uteritten var ju mys förutom att jag fick sitta av och öppna grinden och sen sitta upp rida typ 500 m och hoppa av igen för då var det fika :D

japp jappp på lördagen fick jag ju besök också eftersom jag var ensam hemma jag ville inte dra ihop något stort eftersom jag trodde jag skulle behöva åka buss på söndags morgonen och gå upp 5,45 men de slapp jag :P

sara och maluw kom jag bjöd på tacos och sen kollade vi fobolll och pratade och hade myyys :P

söndagen avslutades lägret och de märktes på mig jennyoch annika när vi skulle ta slutkort på gruppen att vi var trötta för vi flabbade ut men de va mys sen åkte jag med till jenny och annikas andra stall och umgicks med dem och fick se jenny sitta upp sen var jag tvungen att åka för då stod min bil utanför :D

puss puisss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Wiie vilken vecka det var!! :O xD

ja.. vi kunde verkligen inte hålla oss den sista dagen.. vi var ganska trötta då juh ^^ men men :)

kul att du fick se Triads BÄSTA sida också! ( kände du ironin ^^)

kram kram och puss

2008-07-25 @ 00:12:37
URL: http://jennykennystarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0