v-tuna

kom precis hem från v-tuna där jag träffade jenny efter att ha väntat på henne i en timme thanks närå hon missade bussen eller så kom bussen aldrig. men men sen gick vi till ica och försökte bestämma oss för vilken glass vi skulle köpa och de blev ju mindre lätt men tillslut blev det iallafall en varsin fish food som fick följa med.
sen chillade vi lite sen kom jennys pappa och hämtade henne och jag tog bussen hem :D

nä nu ska jag käka och sen ska jag åka till galoppen och träcka lopp 11 som springs klockan 22 snacka om sent kommer ju inte komma därifrån förräns typ 23... och imorgon kommer nova 8,00 yeahhh fullt upp :D

tyvär missar jag bion som mina klassisar ska gå på :( hoppas ni får kul utan mig :D

Kommentarer
Postat av: sara

bio?

2008-06-17 @ 19:47:12
URL: http://decoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0