?

jahapp morgonen började med att mamma ringde och väckte mig det var väl lite mindre najs eftersom det var så pass tidigt. men det var tur för efter nån timme så ringde Elin och vi satt och pratade i minst två timmar gud vad jag verkligen har saknat våra jätte långa samtal, vi måste börja med dom igen. så mysigt å bara snacka.
sen trallade jag iväg ner till veronica där hon va hemma med sin lillebror det va han som öppnade då min lilla vero satt och var social med sin pojk, sen iallafall så slutade hon efter en stund och vi brjade spela playstation som jag verkligen är jätte dålig på vi spelade något bilspel av någo slag det var ju helt ok. sen kom den andra av tvillingarna hem så vi spelade en stund till. sen kolla vi tv och de försökte lura på mig godis som det var peppar i NEJ tack att jag inte förstod det :D hha jag är inte alltid så dum som jag ser ut :P
nä sen tog jag en promenad i det kalla täby kyrkby för att ta mig hem faaan vad kallt det va. åh nu sitter jag här.. pappa tycker jag har växt fast vid datan... mja kankse har jag det. så bara för att bevisa att jag inte har det ska jag gå upp och sätta mig och läsa i svenska boken.
men jag lär väl vara nere vid datan om en timme igen. eftersom jag inte klara mig så länge ifrån den :D
kram så länge.
slänger in en bild på sötisen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0