Haaaaaaaaatar.

helllilolja hello.
nu har provet blivit av klarat tyvär vet jag fortfarande inte om det gick bra eller ej. hmmm hoppas på ett vg men har ingen aning om jag får det, men men det är inget att sitta och fundera över för jag kommer ändå inte får resultatet snabbare för det.
men blää jag har en ännu tyngre börda lver mig nu, INDIVIDUELLA VALEN asså jag dööööööööööööööööööör, helt alvarligt. allt är förstör jag hade värsta planen men så klart funkar inte deeeen blä.
så jävla pissigt svårt att välja :D haha ett litet citat tror det var madde som slängde ur sig det när vi var hos syv
"det är ju svåra än av göra gymnasie valet"
det tyckte jag var lite klockrent :D
men jag får väl ta och gå till henne imorgon då det är drop in.
nä nu ska jag gå och fixa lite kek till mig.
puss och kram skumbanan

Kommentarer
Postat av: tove

Japp de va madde :)
btw så fungerar ingen av länkarna, ett "http://" för mkt ;)
Ja ska lääänka till daaj nu :D:D

2008-03-13 @ 18:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0