hästar.

Helloj.
det var ju ett tag sen jag var här, men det har väl inte direkt hänt så mkt roligt i mitt liv.
i går fredag var jag i stallet och red, fick en häst som jag inte suttit på, på typ hur länge som helst men det gick typ suuuper bra så jag är nöjd :D sen fick vi gå ut i skogen en stund för de hade lagt nytt spån i ridhuset så det stank som bara den så jag fick til och med huvudverk :S
sen idag var det ju galoppen igen. idag var det typ jobbigt för det var så jävla många hästar som hade gått snabb jobb på morgonen så det var hela 7 st hästar som skulle upp i Walkern låter kanske inte mkt men i vanliga fall är det bara 3-4. men det gick iallafall bra :D jag kom hem levandes, tur att jag tog på mig en hjälm idag för annars skulle jag nog ha haft en hel del smällar i huvudet, men det fick hjälmen ta istället :P
ja men det blir nog att ta en tidigt kväll ikväll, dels så är jag så jävla trött i hela kroppen, vet inte vad det är med mi ljust nu. allt är bara skit vill bara ligga och sova bort resten av året eller jag iallfall tills det blir sommar så man istället kan ligga och sova ute i solen och blir brun.
ja och sen får man ju sova en timme mindre ikväll eftersom man ska ställa fram den där himla saken som kallas klocka. Sen var jag smart nog och sa att jag skulle följa med imorgon bitti på tränings promenad med gurra och hans ägare, klockan 10 ska vi åka så jag kommer behöva gå upp 9, vilket igentligen är klockan 8 fyyyyyyy faaaan. nä nu ska jag läsa lite och sen blir det kolla på tv eller film :D
image6Yeah söthunden fick vara med på bild. Jag vet att den är oredigerad och allt men jag orkar inte.
Jaja det blev ett långt inlägg men jag har aldrig tvingat någon att läsa min blogg.

Puss å kram skumbanan nu ska jag kolla tv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0