hoppsan.

oj ja vad det var länge sen jag var här.
får väl berätta lite om varje dag.

I onsdags fick jag min dom jag ska oppereras. not fun, jag är livrädd redan nu.. åh inte nog med de jag fick börja käka mask tabletterna igen (känner ni mig, så vet ni vad jag snackar om)
men men som tur är så har jag en sån underbar klass för när jag berättade det för några så fick jag en massa kramar ni är så bäst  :D vad skulle jag liksom göra utan er,

PÅ Onsdags kvällen skulle vi inte till mariatorget för att där kolla på SLapstick hittade ett litet klipp på youtube, så ni kan få se lite hur det va.

http://www.youtube.com/watch?v=QHgGHizcELU

mjo den va väl ok, men jag vene jag var inte riktigt på humör jag va lite borta. om man får säga så.

idag torsdag så hade vi projektarbetets dag där 3:orna ställde ut sina verk.
det va najs att kolla på de flestas vissa var mer eller mindre intressanta.

Sen drog jag och madde till galoppen för jag skulle träcka och hon skulle göra sin rutinträckning så hon kan börja göra det snart :D
det gick bra hon sprang bra om kom in 4 i mål.
sedan tog jag mig en promenad bort till min mormor och morfar där även mamma och pappa fanns.
liten snabb fika där och sen iväg till arninge och handla iklädd ett par jeans där det var lera uppstänkt på hela benen myyys.
Jag handlade faktiskt en Tv för egna pengar stooolt :D  så nu börjar det bli ordnig i mitt rum :;D nu ska den bara upp och den gamla bort :D
nä nu måste jag nog faktiskt ta och sova om jag ska klara av hoppningen imorgon.
.
tyvär har jag varit lite dålig med bilder, men ska försöka lägga in lite bilder efter imorgon på lite utklädda personer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0