Jobba.

jaha den här natten har det inte sovit så himla mkt, uschh nu e jag ju trött. ska nog gå ut i det super fina vädret och sola lite.
för sen bär det ju av till Gribbylund södra, nej jag ska inte till skolan men det lär ju kännas som det eftersom jag kliver av på den hpl varje dag. men nej nu ska jag till galoppen ovanligt ?? nja faktiskt jag ska till mitt gamla stall där jag inte har varit på mer än 1 1/2 år, så det kommer kännas konstigt. men men vi får väl se hur det går och om hästarna är snälla mot mig eller ej. tänkte ta lite bilder så slänger upp dem på bdb när jag kommer hem :D
puss å kram
från en tessanhopp i fullgalopp :P

Kommentarer
Postat av: Maddie

Åh var du och träckte idag eller?:)

Jag fick höra talas om en väldigt berömd galopptävling som går en gång per år i strömsholm! Lät skitspännade att åka på även om man inte ska träcka!
kanske man till och med får träcka:D
vill du med och ta med hela famlijen? :D

2008-03-27 @ 21:32:53
Postat av: Sara

Svar: aw tack :) mjo, men får inget penicilin eller medicin eller nått så vet inte riktigt vad jag kan göra åt det mer än att ta det lugnt :S (gällande öroninflammationen alltså)

2008-03-29 @ 00:03:51
URL: http://decoy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0