KLad :D

jaaa tessanhopp är klad :D
jag lyckades att inte spela tetris på en hel dag :D även fast Emilia satt och terrade mig.
åhh jag och saruw va duktiga idag på dramat tycker jag iallafall, eller vad säger du saruw korv :D  vi fick sluta en timme tidigare eftersom vi hade vikare så då gick vi ner till matsalen och tog det lungt, najsugt värre.
481434-2
Och bara för att jag är så glad så får ni en jätte gammal och ful bild på mig.
Den är tagen på maddes fest och är symbol till att jag vill ha tjejmiddag där vi ska dricka rött med sugrör :D hahahahah

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahahaha, yes vi var feting duktiga ;)

smaaask, det är ett MÅSTE! :) jag är ledt på om det blir nått, på lovet borde det väl ÅTMINSTONE kunna bli nått!? :O

2008-03-12 @ 19:04:43
URL: http://decoy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0