NEEEEEEJ.

Allt som finns i mitt huvud är nej.
kan väl börja så här TEMA DAG brukarr väl ibland vara oki, men när jag hörde ordet genus kan alla som känner mig förstå att då blev det en rejäl suck, men liksom hur kul är det att sitta och diskutera genus, manlig och kvinnligt en hel dag.
det är väl klart som faan att jag bryr mig och vill att det ska vara jämställt men fine mer än så kan jag inte göra innan jag är arton så då är det bara så onödigt att ha disskutioner om det innan, så är iallafall min åstikt.
Men när vi kom till skolan idag så visade det sig att tjejerna skulle få lära sig SJÄLVFÖRSVAR för att slippa undan tex våldtänkt och liknande.
Det var ass roligt och jag gillade våran instruktör förutom när hon sa att hon var rädd för mig för jag slog så hårt, men men det är väl sånt man får stå ut med jag vill ju ändå vara stark :D
Men vi fick lära oss att säga NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ. så nu är det allt som hör i min hjärna tänk er att i två timmar stå och skrika NEJ NEJ NEJ då är det inte så mkt annat som får plats :D
 oj vad långt det blev :D
Men blogg är ju till för att skriva sina åsikter och så :D
kan även meddela att det inte gick någe bra för mig på ridningen även fast jag fick en av de två hästar som jag växlat mellan sen den här terminen började, Dels kan det ju bero på att jag inte gillar den ridlärare som vi fick eftersom den ordinarie inte var där :(
Ja ja nog för mig
PUSS och KRam SKumBanAn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0