PANIIIIIIK

Fuck i Helvete.

Blev påmind av sara hur mycket vi har den här veckan.
Jag hade tänkt vara duktig och börja läsa till Naturkunskaps provet på torsdag, men såklart har jag bara tagit med mig häftet hem och inte boken, tänkte då kolla med mina söta klassisar om de kunde scanna några sidor, men ingen hade scanner eller så funka den inte, istället blev jag påmind av att vi har Engelska glosor och skit tills imorgon. Har en Chasing amy uppsats som jag inte har gjort som skulle vara klar för ett tag sen, måste göra innan nästa checkpoint.
Sen så har vi ju samhälls läxförhör..på torsdag, samma dag som vi har naturkunskaps prov.
jag har även inlämmningen på natur men det är klar och ska bara skickas in, eller ja läsas igenom först men det går snabbt :D hoppas jag :P åhhh shit vad mycket det blev helt plötsligt.
Tror tyvär att bloggen inte kommer hinnas ändras ikväll, eftersom jag ska börja med plugg.
Sen ska jag även hinna med en promenad med min söta kompis Sophie som jag inte har träffat på typ 3 månader :( och då bor vi nästan grannar det är helt sjukt....................
nä nu blir det lite plugg medans kyra är ute och leker med mamma :D
kram

Kommentarer
Postat av: tve

Åh juste, engelskan :/ och natur. gud va jobbigt det blev nu :/

2008-03-09 @ 20:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0